torsdag 7. mars 2013

Tøft og lekkert...


 ...i mørke farger!


For enn så mye man elskerden lyse stilen med hvitt som base så er det søren tutle meg skikkelig lekkert og tøft med svart også!
Jeg føler meg litt sånn som man ofte gjør i andre sammenhenger;med en hvit engel på den ene skulderen og en sort engel på den andre...begge vil jeg skal høre på dem!
Men heldigvis må man ikke nødt til å ha enten eller...
det går jo an å kombinere om man vil :)



 Legg merke til det gamle kassa-apparatet da....iiik,så tøft!!!Resten av kjøkkenet er ganske tøft det også forresten,jeg legger også erke til bordet som er bare nydelig!



Badet,eller ihvertfall det lille glimtet vi får av det her er jo til å dåne av!De to søte små lysekronene på sidene gjør susen !
(Og forresten,ser du at de også bruker to lysekroner i stuen på øverte bildet også?Liker den vrien jeg :)


Og soverommet er ikke helt dumt det heller!her er det gjennomført med samme farger i alle rom!Personlig er jeg ikke overbegeistret for naturfarget treverk så jeg hadde nok vært fremme med malerkosten for lenge siden om dette var mitt hjem,men på bilder egner det seg godt likevel!I dette hjemmet er treverket absolutt utslagsgivende for interiøret og den rustikke stemningen!Selv har  jeg besluttet å kaste meg over et konsollbord i mørkt treverk jeg har stående,har fundert på det stadig vekk tilbakevendende spørsmål i heimen:"Male,ikke male ?"
Men etter gårsdagens ommøblering er vedtaket gjort og så snart jeg har gått fra meg morgenturen med dogsa så skal ting skje.
Litt sol og frisk luft først er alltid godt:)
Og på slike turer kommer man på de merkligste idèer - 
 godt å få gå i sine egne tanker !


2 kommentarer:

  1. masse herlige detaljer her ja :) Liker mørke detaljer jeg, lys base mot det mørke :)

    SvarSlett
  2. Hei Tove!

    Jeg ville bare ønske deg en kjempe fin dag!
    Her skinner sola idag!
    HERLIG :)

    Klem Ida Susanne

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.