tirsdag 26. juni 2012

til sengs med....





....Adele :)

Om ikke akkurat vi hopper til køys med denne vidunderlige
syngedama så skal du iallefall få et glimt av sengen hennes...for den var rett og slett dritlekker synes jeg!Og merker at mens jeg sitter og nyter de fine bildene så kommer den ene slageren etter den andre snikende inn under hjernebarken her.For et talent denne damen har.Og nå fant vi akkurat ut at jammen har hun god smak også!Og hund.
Da er det godnatt fra denne kant...nå håper jeg at jeg slipper å løpe og hoppe på kryss og tvers av soverommet denne natten...i går hørte jeg plutselig en flue når jeg hadde kommet under dyna og den måtte elimineres umiddelbart.Men det tok sin tid gitt...men bøte med livet måtte den til slutt - ingen nåde når denne tullkjerringa er i farta!
Sov godt og sweet dreams til alle :)


2 kommentarer:

  1. Å DENNE SENGEN VA NÅ BARE HELT ETTER MIN DRØMM!!LIKE GREIT Å IKKJE VERE EIGER AV DEN ...TROR IKKJE JEG HADDE STÅTT OPP;)HA EIN FINE SOMMER DAG KLEM FRA ELI:))

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.