tirsdag 26. juni 2012

Det hadde vært helt greit...


....å vinne varer på Kremmerhuset til 2500,- kroner.Det skulle jeg funnet fort for å si det sånn!Finner absolutt alltid noe som frister når man setter beina innenfor dørene der,og kjenner jeg dem rett så blir nyhetene utover høsten ikke mindre fristende akkurat!Så derfor måååå jeg jo prøve lykken!Kremmerhusbloggen feirer i desse dager nemlig 1 år,og det med konkurranse.Lag ditt eget collage med det du ønsker deg.Slik ble mitt.Vil du også prøve lykken?Trykk her!

tvi,tvi til meg selv,egoisten ;)




2 kommentarer:

  1. DÅ ÖNSKAR JAG DIG LYCKA TILL, HA EN SKÖN KVÄLL, KRAM

    SvarSlett
  2. Hope you have your luck with kremmerhusets.
    Maby I will try my luck to ;) went there on my wisit to Norway last week and i looooved it, so many beautiful things there.
    will be back in here for sure. I love your blog <3

    kram Stína

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.