onsdag 27. juni 2012

herlig morgen...

'
...med fuglekvitter i mange varianter,sol og sommer!
Slikt blir man glad av,og da må vi jo ha noen glade farger 
og sommerlige bilder med masse blomster:)


Og når så de valgte bilder også inneholder slike kjekke ting som
lysekroner,antikviteter og rett og slett vakkert interiør....
da er madammen her ganske så fornøyd og blid,men riktignok en 
smule drømmende og fjern i blikket...



Men realiteten banker på...hund i hvit stol???Què??
Det er ihvertfall klin umulig i dette hjem...sånn med unnatekje når de afghanske mynder er nybadet og nyføhnet!Og når de er det så varer  jo ikke det så voldomt lenge...de blir skitne litt for fort!Og jeg tipper på at selv om dette bare er en liten mopse-fant så blir den nok skitten på labbene sine den også - men er vel noget lettere å tørke av en de moppelignende føttene til mine krapyl ;)



Herlig med blå hortensia,og om jeg ikke er helt fargeblind så er gulvene her lyse,lyseblå???Det var bare helt nydelig...
kjenner jeg vil herme - men hvor???


Og her kjenner jeg plutselig at kanskje det er på tide å spise frokost....gnager voldsomt nede i mageregionen nå!Man glemmer visst fort å spise når man begynner å drømme seg vekk i slike helt fantastisk nydelige og lekre hjem som dette....


Og samtidig får man lyst å hive seg rundt og gjøre ting enda finere her man bor selv....kjenner liksom rydde-ånden kommer snikende og det gjør jammen både male-ånden og plukke blomster-ånden også!
Snart skal jeg ut på tur sammen med unger og hunder,og ute er det bare å fråtse i naturens underverk...blomster overalt:)


Til og med komme seg på badet og bade hund-ånden sniker seg inn...
den har faktisk vær tilstede noen dager men da har problemet vært å snike til tid til det...ungene har ferie og må aktivieres - which means mindre tid til egne gjøremål,men i dag skal jeg bade minst en!


Så da er det vel best å gå ut av den drømmende tilstanden og begynne på dagen da,så kan man få gjort både det man tenkte og kanskje noe man slett ikke tenkte???

Jeg tenker det ;)



3 kommentarer:

  1. Haha.. Her i huset hadde det heller ikke fungert med hunden i en fin hvit stol gitt.. Han klarer jo til og med å lage flekker på det sorte pleddet mitt - så det har jeg dårlig tro på ;-) hihi!

    SvarSlett
  2. So beautiful......romantic images.

    Fine day

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.