fredag 24. februar 2012

stig på...


... og bli med inn i dette helt utrolige hjemmet!
Slår på stortrommen i dag og byr på et hjem litt over snittet kan man vel trygt si(det er jo helg folkens,Fredag og kosekvelden over alle kosekvelder,jippi)...men vi kan vel alle både nyte bildene og finne idéer og inspirasjon som kan tilpasses oss vanlige folk.
Inngangspartiet med den helt fantastiske døren er til å miste pusten av,og Moraklokken i den fiiineste fargen gjør bare åndedretts-systemet enda mer ute av takt!







Lysekroner i fleng,klassiske vakre møbler og gjenstander..alle
detaljer små og store er gjennomtenkt og lekkert utført!

Dette rommet er bare fantastisk!Trappen er selvsagt hovedårsaken til det og jeg tror søren tutle meg jeg blir tom for ord når jeg skal prøve å uttrykke min voldsomme begeistring!Har dere noensinne sett noe sååå vakkert????
De nydelige møblene mot det røffe,rustikke gulvet....er det ikke bare helt perfekt????








peiskos!
Lurer egentlig på hvor mange peiser det er i dette huset her jeg...og lysekroner???Det ser ut til å være i hvert rom!

Stuen fra en annenvinkel:)

Mmmm.....sjekk det dusjhodet da!!!Vi har faktisk et lignende,men ikke slike bølger på det har jeg aldri sett før, men det var utrolig skjønt...i likhet med resten av badet!



Kjøkkenet går igjen i de samme fargene,lyst og lekkert og med denne deilige grønnfargen som liver det litt opp!
Fikk dere forresten med dere Herlige Hjem i går og det mest fantastiske kjøkkenet jeg vet om???Evy et eller annet skuespiller sitt....jeg har faktisk blogget om det her på Sammensuriumet tidligere i tillegg til å nytt det gang på gang i en tidligere utgave av Vakre Hjem.(Gubben ble helt forfjamset stakkars mens jeg tittet på...han fikk ikke si et pip!!!!!)Elsker alle de gamle skapene og kommodene og den herlige miksen...også med mye av denne grønnfargen jeg er totalt forelsket i:) Unikt!
Da er nok dette kjøkkenet litt mer mainstream men summa summarum blir det jo fantastisk likevel!




Det er  selvsagt ikke bare på innsiden slike hus er fine....utsiden er eventyrlig rett og slett!Og til og med vindussprossene har grønnfargen "min"!
Det er på en måte noen må komme og kakke meg litt i hodet slik jeg våkner...for dette er jo rett ut fra en drøm eller hur?

en søøøøøt drøm!


7 kommentarer:

  1. Ja det var et vakkert hus :)

    Er lov å drømme...
    Ha en flott helg!

    SvarSlett
  2. Nydelig!Fikk så lyst til å slå ut noen vegger og kanskje bygge på litt..på mitt lille hus!Jeg likte spesielt godt kjøkkenet..nydelige farger og ikke minst..sååå romslig da!:))

    SvarSlett
  3. Tänk hur mycket utrymme det finns att städa =)

    Ha en bra helg!

    SvarSlett
  4. awesome house :) i love the bedroom and kitchen!!!
    your blog has a really nice layout / design , i like :)

    have a nice day, svenja

    SvarSlett
  5. Drømmer må man ha.... Så programmet igår jeg også, og mannen i huset her har også taleforbud. Dette er viktige greier.... Vi pakker og drar avgårde til Åre på vinterferie imorgen, som vi gler oss...

    Ønsker deg og dine en heerrrrlig helg, beste klemmen fra meg.

    SvarSlett
  6. Åh!! Skall vi köpa det. Kan väl inte kosta så mycket...?..smiler. Älskar de turkosa inslagen som är genomgående för hela huset. Underbart, och ja en dröm...
    Tack goaste Tove för att du troget tittar in till mig. Har varit en dålig bloggvän men det har sina förklaringar. Man skriver ju inte allt på blogg och Fb....Tack för dina fina ord om dukningen, jag påbörjade den redan till januari, men sen har jag ju blivit sjuk i omgångar. Jag ser fram emot mars dukningen då jag har fått lov att fotografera i ett hus fullt med gamla svenska allmogemöbler. Tror det kommer att bli något för dig...ett fantastiskt originalbord i slitet turkos/grönt....mmmmm. Hoppas solen lyser hos dig också, här är ljuvligt. Ha en riktigt mysig helg!
    Massa kramar Pia

    SvarSlett
  7. Elsker den grønnfargen jeg også!! Veldig lik den vi har på skoddene i lysthuset, i taket på paviljongene o.s.v., helt herlig farge. Helt nydelig det kjøkkenet!!! 70 kvm kjøkken i de fargene, med uendelig mye benkplass, -DET hadde helt klart vært tingen ja! ;))

    Ha en fin ny uke! :0)

    Stor klem, Ann,
    Glassveranda.

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.