torsdag 23. februar 2012

kule gutter...


...døgnet rundt!
For her har vi hatt gutte-
venner på besøk nesten
daglig hele vinter-
ferien,og bra er det
slik Linus slipper
å kjede seg.Man blir
riktignok mer bundet
men siden jeg har hanglet
i dagesvis nå så har
det begrenset seg selv
hva vi har kunnet finne på!
Men jeg må innrømme det
er deilig når vi er
"bare oss" igjen :)




Det blir en helt annen ro og selv om de stort sett leker seg selv så er det likevel noe hele tiden...så man er egentlig tjener dagen lang!Og lydnivået er ikke akkurat for sarte ører,for ikke snakke om alt som blir dradd frem utover alle plasser....rot,rot,rot...som sjelden blir ryddet!!!Da blir jeg lei og sur og stresset og sint og det som verre er,så i dag har jeg vært litt streng og satt litt regler - når de er ferdige med en ting så får de jaggu meg rydde vekk det før de begynner på neste prosjekt.Jada,strenge-stemmen måtte frem og heldigvis så var de flinke når de skjønte alvoret!!!En mamma som holder på å sprekke er nemlig temmelig alvorlit...og bør aller helst unngås.Men vi har vel slike situasjoner alle mammaer av og til,det hører vel til i hverdagen!!!???


Men dere...desse gutta boys´a er ikke alltid så lett å finne kule klær til synes jeg!Og her på bloggen blir det mest jenteklær som blir vist...der er det jo utrolig mye fint å velge mellom - for mye rett og slett!!!Så når jeg kommer over desse spreke både klærne og gutta her så fikk jeg lyst å dele det med dere,- mange av dere er jo også småbarnsforeldre og synes kanskje det samme?
Kulör heter dette danske merket,og jeg synes fargene og kombinasjonene her var i friske herlige farger som jeg med letthet kunne kjøpt til Linus´en min!
Som nå ligger på ladding,- fatter ikke hvor han får energien fra...her snakker vi Duracell fra morgen til kveld!!!Kanskje visst jeg også legger meg klokken 8 om kvelden og sover til 8 om morgenen så spruter jeg av energi?
Egentlig så er jeg jo bare veldig glad for at det er en gutt med futt...det motsatte hadde vært mye verre!!!!Når jeg tenker meg om,er han i grunnen

ganske så perfekt;)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.