lørdag 25. februar 2012

alle desse lystene......


 ...man skal få når det vårast!!!Jeg merker jeg er ukonsentrert og det kribler både her og der,og jeg kan nesten ikke tenke på noe annet.Lysten øker dag for dag,og jeg kjenner jeg bare må ha meg litt snart.Slik er det visst med mange om våren.Men er ikke så sikker at lystene gjelder helt det samme som meg,for jeg snakker nemlig om høner;)








Jeg får nemlig mer og mer lyst på en søt liten flokk med tupper som tipper på tunet...og en flott hane som passer på trultene !
- jeg er faktisk så nær å anskaffe meg noen eksemplar at jeg bare må erverve meg litt kunnskap først.Og bygge verdens skjønneste hønsehus naturligvis!Så tror jeg faktisk det blir.
Må jo ha litt å heng fingrene i ,ikke sant?

kykkeliky;)


alle bilder fra pinterest

2 kommentarer:

  1. Åhh så fina bilder, vi hade hönor och tuppar och så klart små kycklingar när jag var liten. Kram

    SvarSlett
  2. Jeg går også i hønetanker!Har veldig lyst på!Men siden vi har mikkel luskende rundt huset titt og ofte, så er det dette med godt hønsehus, ordentlig sikring osv..det må planlegges godt!Fant ei god bok om hagehøns som heter"Hønsehold i hagen" av Steen Larsen, Landbruksforlaget..synes den er veldig lærerik og fin!

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.