torsdag 23. februar 2012

skuddår....








...og alle damers mulighet til å fri!
Gjett hva jeg leste,var det på Wikipedia???:

 På skuddårsdagen kan han ikke si nei om du frir


Music in my ears....selv om jeg egentlig er ganske så gammeldags og synest helst at mannfolka skal være den som frir.
Men når man har hintet og mast og gjort det man kan og intet skjer....da spørs det om man må få et nytt syn på saken!
Neste onsdag er det den 29.Februar og den siste dagen i måneden..
så Gubben her har ikke mange dagene på seg på å få ut finger´n.
Men det er fullt ut gjennomførbart altså,- dette til informasjon!
Kanskje kan jeg komme med litt truslerier og bare advare om at hvis-om-at det blir jeg som frir...så kan så mangt skje.Good...and bad,alt etter hvem sine øyne som ser på saken.
(Det som i mine øyne er rasende festlig eller romantisk de luxe er sannsynligvis ytterst pinlig for en viss annen fyr!)
Du er ihvertfall herved advart...så nå er det


my way or your way???








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.