mandag 12. september 2011

Den som bare kunne.....

 ...svinge seg på kjøkkenet og bake litt,det fikk jeg så inderlig lyst til da jeg kom over desse bildene her,men jeg har vært til legen nok en gang i dag og må fortsette med tadetmedro-tilværelsen min.Og det man ikke har lov til,har man vel alltid lyst til?Så jeg drømmer om deilige cupcakes til ungene,kaker til Gubben,lage en skikkelig middag...ja gi meg gjerne en vaskekost eller et strykejern...skulle så gjerne gjort alt det og mere til nå.Istedetfor får jeg bare drømme om alt som skal skje når jeg fyker rundt igjen...timeplanen er allerede full men slik jeg driver å surfer på nettet i min kjedsommelige tilstand så må jeg visst skvise inn et par momenter til i fremtiden!Noen som kjenner seg igjen kanskje?
 det gjelder å ha mål i livet :)

3 kommentarer:

  1. Ja, det er klart, når man ikke KAN gjøre noe, får man fryktelig virketrang :)
    Ønsker deg uansett GOD BEDRING!
    Sykdom og tålmodighet hører sammen.

    SvarSlett
  2. Haha nå klukker jeg godt her. Spesielt av forrige post. Fniis.
    men hva har skjedd med deg? Prolaps?? Høres vondt ut. Håper det ordner seg. Eneste fordelen med å slenge på sofaen er jo surfinga. hehe ja jeg har vært på Etsy igjen. Er innom hver bidige dag opptil flere ganger fordi jeg må sjekke om jeg har solgt noe.
    Gå innvia linken min i margen og se på favorittene mine. Du finner veldig mye fint der. Virker som vi har nogenlunde lik smak. Nesten minimalistisk skandenavisk landstil er ikke helt meg selv om jeg surfer litt rundt det. Nå ja det har du vel oppdaget..)

    En kokkemann er kjekt å ha. Skjønt når jeg er syk blir det alt for mye potet å klæmt. Dvs middag med potet og saus i. Kokkegemalen nin er skikkelig potet og sausmann. Oppfostra mors kjøttkaker. Skjønt jeg har da fått han til å like idisk og anna godt. Helt håpløs er han da ikke. Skjønt et sted går grensa og det er vist Sushi. kan forstå den. Pepper fårn men han må få skryt også fordi han er så flink til så mye. Bla til å passe på at jeg har det ekstra bra når jeg er syk. Høres ut som kokken din passer godt på deg og.:)
    Det med virketrangen er typisk. Godt det finnes sider som etsy,pinterest,epla ol da.

    Kjempestor god bedrings klem! <3

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.