søndag 11. september 2011

farlig effekt...











...for upåvirket blir ihvertfall jeg ikke av desse himmelsk vakre bildene jeg fant her !Hildrande du så vakkert....romantikeren i meg som egentlig aldri går i hi blir bare enda mer trigget og som vanlig er etter slike drømmesegvekkbilder så må nok Gubben atter en gang få gjennomgå!Dette skulle egentlig  bli en helg fylt med mas Gubbe...du er herved advart!(Og da håper jeg du i ditt stille sinn tenker at det er i grunnen bare å bli ferdig med det så du slipper noe mas...ned på kne og fri).Men så mye romantikk kan man vel knapt si det ble utført fra sofaen...men jeg ante et snev av håp,det skal sies!Gubben både lagde meg biff,har gått turer med hundene og vært en engel og fått mange stjerner,- noe jeg for all del måtte passe på å få med i bloggen min mente han på,siden det som regel er mest "pepper" som vanker!Men pepper'n er som regel godhjertet og servert med et glimt i øyet,sånn det er på det rene!Nå vurderes det navnebytte på Gubben,som selv synes kokken Karl er særdeles passende
Mitt nye navn må eventuelt bli amøbe...er ikke mye fres i meg der jeg ligger!Reiser jeg meg opp får jeg det i ryggen med en gang,og i høyre midje-siden stikker det så inni granskauen også da!Merkelige greier,men vi får vel ordnings på det håper jeg!!!For det som skjer når jeg bare ligger her er at jeg får i medlidenhet aller nådigst låne ipad'en til min godeste Gubbe kokken Karl...og da surfes det både hit og dit og vi kan vel konstatere at madamen titt og ofte er innom steder som byder på lignende bilder som de ovenfor her...og da blir det som det blir:
mere mas i vente:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.