mandag 18. juli 2011

omgitt av engler....

                .....heldige meg!
Jammen er jeg takknemlig og kjempeheldig og glad for mine supergode hjelpere!For jeg er nemlig utstyrt med den flotteste familie som stiller opp og hjelper til både når det trengs og ikke!Og i desse dager er hele familien i sving,med pappa som står på og hjelper oss med å male hus....her går det unna så det fyker etter!Så mamma som hjelper til med å passe unger....det kan fort bli litt kjedelig for dem når mamma'n og pappa'n må benytte seg av fineværet og male og da stiller mamma opp og er barnepike.I morgen skal hun og Martine ha seg jentetur på shopping...gjett om det er ei viss trulte som gleder seg og har til og med fått tatt litt ut av sparegrisen sin til å handle for.(Undrast hva hun kommer hjem med???)I dag har min snille søster hjelpt til med å skrape vegger først og så tok hun jammen og det med seg avkommene på fjelltur på ettermiddagen.Gubben stakk på bridge og jeg må bare innrømme at det var sannelig fredelig og deilig i heimen og jeg fikk svingt meg med både malekost og vaskekost,og gått tur med et par av hundene også!Og så lovte jeg å skryte litt av Gubben min også som får masse pepper her inne(riktignok med en stor porsjon ironi)- i helgen spanderte han jaggu meg deeeeilig middag på fruen og barna på restaurant.Koslig og supergodt!Hadde bare noen av mine engler kunne gitt meg et energi-kick nå på kveldinga...det er en fantastisk kveld og jeg skammer meg over  sove bort sumarnatta,men nå siger det på her altså.Tenk om jeg kunne holde meg våken og attpåtil fått gjort et og annet i et par-tre timer til....
men jeg takker ihvertfall for alt de har hjelpt meg med,så får jeg løse energi-nøtten selv forhåpentligvis!

 tuuuuuusen takk alle sammen :)

Ps.sjekk speilbildet dokka i kveld,sikker på det er en glorie rundt hodet når dere ser dere selv!

3 kommentarer:

  1. Vilka underbara änglar! Kram Johanna

    SvarSlett
  2. Så heldige dere er da :-)
    Godt det finnes slike hjelpende engler!

    Sov godt Tovemor :-)
    Sommerklem fra Hilde

    SvarSlett
  3. Haha, glorie morgen og kveld her! Kjekt at dere får hjelp, det betyr mye å få avlastning.
    Ha en fin dag!

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.