tirsdag 5. april 2011

something else.....

                            fantastisk lekkert!!!






...ja dette var noe for seg selv!!!
Kan det være Pippi som voksen som bor her? Ihvertfall bor her noen som tør noe annet,og virkelig setter farge på tilværelsen!Rett og slett sprudlende!


Paret som eier denne ferieboligen i Uruguay har virkelig slått seg løs og jeg kan ikke si annet enn jeg synes det er festlig!!!


Nostalgisk,tøft,romantisk...her er noe for alle sanser!! Spesielt godt likte jeg sofaen på de to første bildene,
og når den står opp i mot den rå mur-veggen så blir det en fantastisk kontrast...speilet og lysekronen gjør det hele perfekt,ikke sant????


Mange artige og spesielle detaljer ute som inne....rett og slett et eventyr av et hjem!!!!Gøy å se noen som gjør noe "annet"....


dare to be different:)


Bilder fra 25 Underbara Hem/Mixr 
                           nyyyydelig rose-tapet





1 kommentar:

  1. Jag föll också handlöst för de två första bilderna. Den råa väggen mot det underbara golvet och så en sirlig färgglad soffa till det.
    Jag gillar de där lite tokiga kombinationerna, när kontraster möts. Tack för inspiration!
    Ha en fin dag!
    Kram Pia

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.