onsdag 6. april 2011

sexy,sexy,sexy....

0newikea1.jpg





WOW..










At et kjøkken kunne være sexy hadde du vel ikke tenkt på....før nå?Det er ihvertfall et av de første ordene som slår meg når jeg ser dette absolutt råe kjøkkenet!!!!Hildrande du så tøft det er!!!Ikke rart det vant heder og ære og den såkalte Goold Booth Award under Toronto Interior Design Show!Personlig om jeg skulle hatt dette kjøkkenet så ble det vel i meste laget med taklamper,men i denne settingen er det bare herlig!Har du fått med deg de råtøffe laminatgulvene med skrift på?Slike som nesten minner litt om europa-paller?Det gulvet hadde vært tipp topp her om jeg kunne fått en finger med i spillet men nå spurte de jo ikke meg da så da kan de bare ha det så godt *lol*  Nyyyyt de fantastiske kjøkkenbildene!
(Artikkelen her har jeg limt inn fra Core77 )

For years Ikea showrooms have had a certain modern aesthetic, and if I had to nail it down to two colors I'd say blonde-wood and silver. But their recent booth at Toronto's 2011 Interior Design Show, which won the Gold Booth Award, has unveiled a different aesthetic. "This year, we have featured a sexy new black modern country door style," explains Madeleine Lowenborg-Frick, IKEA Canada's PR Manager. "This is a departure from the ultra-modern high gloss look we have shown in previous years and most competitors are still showing."
0newikea2.jpg
While the booth is clearly not representative of an actual kitchen we could reasonably inhabit--it's nearly 1,000 square feet, which no one who lives in Manhattan will comprehend--the design touches do signify a clear aesthetic shift, even if we do block out the cool but impractical touches like that pretty storm cloud of hanging lamps. And if Ikea decides to move the needle, it will have an effect: Globally, some 626 million shoppers traipse through Ikea stores each year.
0newikea3.jpg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.