tirsdag 5. april 2011

Sukker og kanel....



                                                                    Nyyydelig bluse!



....for søtere kan det vel ikke bli? 
Norske My Cinnamon Girl er ute med vårens kolleksjon i desse dager,og som vanlig er jeg stor fan!!!Mye nytt synes jeg denne gangen,og prikker for eksempel slår aldri feil!Eller pom-pom´er!Eller desse duse fargene...ja takk til alt!
Hipp Hurra MCG....flotte klær,nyyydelige bilder!!!
Kan bestilles i nettbutikken,bare klikk her :)

2 kommentarer:

  1. Hei

    Fant akkurat bloggen din:) Så flott blogg du har:) Legger meg til som følger hos deg jeg:)

    Ønsker deg en flott tirsdag:)

    W

    SvarSlett
  2. Härliga barnkläder i ljuvliga nyanser.
    Fanns det inte till en tant som mej åxå?
    kram ullamaria

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.