torsdag 3. mars 2011

Hvordan gjør du det på soverommet?

Sånn oss jenter imellom....?
 Jeg er nemlig i ferd med å ta et dypdykk inni kles-skapet,for å sortere litt!
Før pleide jeg å henge kjoler for seg,skjørt for seg,bukser for seg etc,etc.
Når vi flyttet hit,var det viktigste som skulle komme i hus et walk-in-closet!
Men det har ikke kommet enda,og egentlig er her vel ikke plass til et heller slik ting er her enda (men jada,mamsen har selfvølgelig en løsning på lur idét lotto-millionene triller inn!!!)I mellomtiden må man etter beste evne prøve å ha ordnung og reda på det som er inne i skapene og hyllene....
Dermed har jeg sortert alt etter farge.Beige-avdelingen var ganske dominerende,how did that happen??!!!Men hakk i hæl følger pudderfarger i ulike nyanser,og der var en god dæsj med grått også...og sort har man jo alltids en del av.Spesielt når man ikke er noe flink å kaste eller gi vekk eller i det minste pakke vekk noen klær! Men jeg blir så glad i alle klærne mine jeg,at det har jeg ikke hjerte til faktisk!Til enkelte andre i huset her sin store ergrelse selvsagt.....
Jeg kjøper aldri klær for å kjøpe fordi jeg trenger det,men jeg kjøper helst når jeg "går meg på noe" og faller pladask der og da!Slik angrer jeg aldri!Alle klærne som henger på henger...hvor hengeren alltid henger samme veien - muy importante jenter - er nå sortert og særdeles oversiktlige,men hyllene mine gjenstår og der har jeg litt å jobbe med.Faktisk har to hyller kollapset,så her må jeg nok frem med verktøykassen og leke Handy Manny!Men så har jeg en tanke om å lage noen knagger eller et eller annet rart som enda ikke har kokt seg ferdig oppi hodet mitt enda - hvor f.eks lekre underkjoler med tyll og blonder  kan henge fremme,for det er jo litt lekkert synes jeg.På en spesiell henger....slik som å¨det øverste bildet her for eksempel! Eller en lekker kjole!Eller en fin veske.Eller,eller???


  Noe å gruble på det der ja...
             bilder her 

2 kommentarer:

  1. Hehehehehe....jeg stusset litt på overskriften i dag;)! Vet du hva? I dag tar du opp noe som jeg har utsatt i flere uker nå...nemlig å rydde og organisere i klesskapet...for et ORK;)! Jeg trenger ikke å organisere etter farge...for hos meg er 90% sort;). Men er helt enig hengerene må henge samme vei!!!

    Ha en toppers torsdag snuppa!
    Klemmer!

    SvarSlett
  2. For en koselig blogg du har! Helt etter min smak, så jeg legger meg til som følger med en gang :)

    Nå minte du meg på at jeg bør rydde i klesskapet mitt...litt kjedelig arbeid synes jeg...men godt når det er gjort!

    -Einy

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.