søndag 2. januar 2011

Heidi,di tull-høne.....

 ....for hva var det ikke jeg fant under juletreet fra min gode vennine Heidi i år???
Joda,foruten en lekker pute som den talentfulle frøken Dybvik sikkert har sydd selv så var der også Claus Dalby´s feite bok


Drivhusdrømmer


Mens Tage Andersen er Danmarks snittblomster-konge,er vel Claus hage-kongen de luxe....og det skal jeg love dere at denne boken viser til fulle!
Godeste Heidi har hermed satt det Andersenske hodet i sving...jeg skal og vil nyte vinteren nå mens den er her,men sanneleg det seier eg dykk;så deilig det skal bli med vår og sommer og å få styre litt rundtom både inni og utenfor huset!!!!
Hodet er nå  fullt av enda flere deilige
drivhusdrømmer :)
Tusen takk Heidi!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.