fredag 10. september 2010

Et skråblikk på Finn.no...





        En dag jeg på Finn noen kaniner skulle gi bort,
      så jeg noe som gjorde øyet mitt stort!
      To flotte klesruller skulle vekk...
      jeg svarte ja takk på en flekk!
      Det gikk ikke for meg denne gang,
      men jeg fikk øynene opp for ting og tang!
      På Finn er det noe for de fleste,-
      Hvermannsen gir nemlig bort det meste:
      Piano,orgel,høns eller katt?
      En ny sofa skulle man kanskje hatt?
      En pent brukt do kan du gjerne få,
      eller hva med en hest...som ikke kan gå!
      Best var det Gubben min på radioen hadde hørt - 
      pent brukt mann gies bort av dame med skjørt!!!!
      han var ubrukelig og til ingen nytte..
      Leter du lenger ned kan du få en fin hytte!
      Garasje,bil- alt hva du trenger,
      Stort utvalg i dobbeltsenger!
      Det meste ville jeg nok ikke hatt,
      men innimellom slenger en skatt!
      Gamle møbler med stort potensiale,
      om du kanskje gidder å male!
      En gammel symaskin så fin og flott;
      ja takk,-den kunne hos meg få stått!
      Finn du har gjort meg til en avhengig kvinne-
      jeg må stadig innom og se hva jeg kan finne!!!!!



3 kommentarer:

  1. Sitter härmed ett stort leende/smil och läser....
    Du är för härlig! Ja tänk vad tur det är för oss "skräpsamlare" att det finns de som rensar ut...
    Ha en skön helg!
    Kram Pia

    SvarSlett
  2. Så morsomt, nå må jeg visst sjekke jeg også, fins det gratis snekkere tror du ? Ha en nyyydelig helg søte deg...klem

    SvarSlett
  3. Hehe:)) knallbra!:)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.