søndag 9. mai 2010

Skulle ønske...


....at jeg egentlig var superwoman og struttet av energi og begynte i ene enden av alt som bør og skal gjøres.Men niks... det har vært en travel helg altså så om jeg så kjenner lite energikick så skal jeg jammen overse det etter beste emne! Nå skal jeg slenge meg nedpå sofaen og kose meg og bli fascinert og forundret og mere til av Gro Helen Tørum på "Fra sjel til sjel!"
Ja jeg kjøper det jeg ser jeg altså,og er mektig imponert!Storkoser meg med programmet og er like rørt hver gang! Så rart det må være å se alt det denne dama ser!!!!!Hmmm...vår forunderlige verden!!!!Lurer på om hun får kontakt med døde dyr jeg????
Og så er det deilig da...å være hjemme en kveld og slappe litt av og se på noe som er noe å se på (i mine øyne da vel og merke) - som regel jobber jeg jo om kveldene så da blir liksom denne siste "frie" kvelden ekstra god å ta seg litt inn igjen på :)


hahaha....hva skjedde?Det var ikke "Fra sjel til sjel" denne ssøndagen....just my luck:/


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.