søndag 9. mai 2010

Fulltreffer!!!!!!

Ser ikke jeg skjønn ut?Og uskyldig ut?
Hehe...synet bedrar!!!!!
Jeg ligger nemlig her nå bare og ladder batteriene til mitt neste påfunn...og hviler etter en nesten perfekte fulltreffer litt tidligere i dag;)

FOr når vi var ute og gik tur,jeg -de andre hundene og mamsen,så klarte jeg endelig det jeg har prøvd på så leeeenge....nemlig å treffe blink.For når jeg bommelimmer og bimmelimmer så prøver jeg nemlig alltid å spenne all etterlatenskapen min midt i fleisen på mamsen - og i dag synes jeg jeg kom meg et godt stykke nærmere målet.Hadde fått lagt noen lange,deilige kabler og sparket til...JIPPI jammen traff jeg ikke!!!!!! Riktignok ikke fleisen,men lengre nede!Så nå står hun og skyller av skoene sine og vasker klær(Hmm...ser kanksje litt sur ut,eller?)....jeg syns nemlig hun hadde litt lite å gjøre denne søndagen;skulle visst bare lage fromasj,stryke 3 bunadsskjorter,rense bunadssølv,pakke inn pakke og lage kort og dikt og sikkert etkvart til - men nei det er ikke noe å rope hurra for - best å få dama i aktivitet!!!
Og bare for å toppe det hele har jeg nå bestemt meg for at det er på tide med en løpetid,slik det blir litt action i heimen!

                 Talisa
Aldri kjedelig med meg i hus skjønner dere ;)

1 kommentar:

  1. Er det ikke typisk, når man har det som travlest. Ha en nydelig uke iallfall...klem fra meg

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.