torsdag 18. mars 2010

Og her er gardinene!

Desse øverste her er også ganske fine,de fant jeg på  Gardsromantik - de har forresten også Notre Dame serien under også:)

Faktisk ganske fine i rødt også altså.....hmmmmm,her må det grubles!

De svarte hadde nok vært helt perfekte!

Her er gardinene jeg sikler på,men jeg må først ta mål av vinduene mine og så er det det med å velge farge også da....de er jo søren meg fine i alle varianter:))
Det er vel et lite luksusproblem,eller?
Gardinene er å få kjøpt hos mange nettbutikker,norske og svenske ihvertfall....her har jeg lånt bilder fra Creme de la Creme

Begge desse butikkene har veeeeldig mye fint!!!!!!

3 kommentarer:

  1. oioioi, nydelige...hvor får man kjøpt slike? Klem

    SvarSlett
  2. Nydelige gardiner!!!! Forelsket meg i de to øverste!!! Skjønner valget er vanskelig gitt ;-)

    Klem

    SvarSlett
  3. Heisann igjen...ja dem er rå tøffe!! :) Kaninene er søte ja hihi..♥bruker konditorfarge på snømannen, ja dyr ja...her har vi nå 11 hunder,2 katter og en papegøye!!♥Geitene er utrolig koselige dyr,akkurat som hunder...går bare løst rundt her og legger seg til å sove under verandaen! Dette er vanlige geiter,dem går også inn og tar gjerne med seg en grønn plante i kjeften,før dem går ut igjen haha Klarer meg oikke uten dyrene og hundene,selv om folk får hakeslipp da vi sier at vi har 11 hunder:):) Men det er jo dette jeg også jobber med og elsker å drive med,siden jeg er dyre/hundepleier,hundemassør selv!:) Ha en strålende dag videre,Klemmer fra Alle oss på Gjøvik ♥

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.