onsdag 17. mars 2010

Delikate bilder Nyblom og Kollén








Det jeg egentlig var tenkt å dele med dere,var det jeg er skikkelig sugen på for tiden...har nemlig kommet over en del gardiner jeg synes er såååååå fine!!! Og i min søken etter desse kom jeg over sidene til Nyblom & Kollén,og syntes rett og slett de hadde så fine bilder at jeg fikk lyst å legge dem ut.Jeg har jo kjøpt en del kjøkkenhåndklær etc på Emmas Verden her i Langevåg,så om noen i nærheten lurer så kan man få tak i produkter der ihvertfall:)
Var ikke desse bildene skjønne da?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.