mandag 8. mars 2010

Kvinnedagen!


Gratulerer til alle jenter og damer rundtom,med denne dagen som står i vårt navn! Jeg har egentlig aldri brydd meg noe spesielt om denne dagen,-noe demonstrasjon eller tog har jeg aldri vært med på...synes vel stort sett vi har det bra her i Norge jeg da,dog jeg håper på alle sine vegne at vi blir behandlet likt og får lik lønn for lik jobb kontra menn.
Når det er sagt,synes jeg egentlig man heller kan sette litt ekstra pris på seg selv,tenke litt over livet...hvor er man,hvor vil man....og vite at man er enestående og unik:)


Bilde har jeg lånt fra We Heart It

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.