søndag 7. mars 2010

Hage-inspirasjon







Selv om jeg er totalt imot vår enda....den kan komme etter påsken synes nå jeg da,så blir jeg jo smittet av alle de som legger ut nydelige bilder av blomster og hager og det som er! Vi har noe å glede oss til,det er sikkert,og etter en sånn "lang" men flott vinter blir nok våren ekstra deilig i år.Det er nesten som med solen her hvor jeg bor,-hos meg er den borte i nesten 2 mnd....kan se den skinne borti byen(Ålesund) og lengte etter den,så derfor er det nesten som et klimaks når den endelig kommer og stråler på oss.Slik blir det nok med våren også....godt å ha noe å se frem til og glede seg til,ikke sant? Og jeg som har en hel hage å få stell på kjenner godt det klør i fingrene ...hihi,ja til og med oppi topplokket klør det litt,må vel være alle idéene som surrer og koker:)
Her er noen bilder som ikke gjør saken bedre,for å si det slik.....
Bildene har jeg lånt fra Victoria Mag

1 kommentar:

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.