tirsdag 2. mars 2010

Cole and Son






Jeg har alltid likt så godt de nydelige tapetene fra Cole And Son.spesielt desse med de romerske ansiktene på! Har fremdeles lyst å bruke de på noe spennende,å en vegg eller et lite rom...men foreløbig har jeg ikke noen av delene...så jeg får jo bare drømme enn  så lenge.
Også er jo den stripete tapetene med de damene på skikkelig smashing på en vegg på et jenterom f.eks!!! Nei,man skulle visst hatt et gedigent hus med uendelig mange rom og ikke minst en uendelig stor og tjukk lommebok.........





Tenk forresten så stilig den tapeten med "Adam " og "Eve" hadde vært på et do /bad da??
Hmm,det var faktisk noe å tenke på!!!!!! Et bad til er noe som står på ønskelisten i fremtiden , så dette skal jeg sannelig legge på minnet!!!!!! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.