mandag 1. mars 2010

Alltid mye fint!






Amerikanske Gymboree har alltid veldig mye fint,fra topp til tå i matchende serier som er lett å falle for.Jeg har litt Gymboree-klær til mine to,og det skal også sies at kvaliteten er upåklagelig!
De har også stadig nye kolleksjoner, så det gjelder å passe på og være tidlig ute for å få det nyeste! Akkurat nå sikler jeg litt på noen sko-par til Martine der.....
Forresten veldig greit å bare trykke på size chart om du lurer på størrelser,-da popper det opp et skjema som gir deg nødvendig info:)
Anbefaler alle å ta en titt innom sidene deres,mye fint nå til våren :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.