mandag 8. februar 2010

Tidlig krøkes....


....den som produktiv og god "strikker" skal bli!!!!!! Så her er Martine avbildet under sin første strikke-leksjon! Men skal sant sies så er vel ikke tålmodighetten hennes så altfor stor - får ikke vise henne hvordan det skal gjøres mer enn et par ganger for da klarer hun det selv må vite!!! Vel,vel...hun gjør vel egentlig ikke det da men tror og vil det selv. Så når det da ikke går an å forklare henne noe så blir kanskje mamsen sin tålmodighet også noe mindre,og dermed er det bare å innse at ting tar tid! Men,men....dette skal hun nok klare etterhvert tenker jeg:)   (hun har da tross alt noen å slekte på,hihi - både meg selv,mormor og oldemor)
Øvelse gjør nok mester!!!!!

1 kommentar:

  1. Så skjønn liten strikkerske. Bare et lite tips fra Beatrice (8 år); Fingerstrikking!
    Lett å lære og veldig gøy. Her får alle skjerf. :)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.