søndag 7. februar 2010

Blue





Bortsett fra mine egne hunder er det virkelig et par favoritter "der ute". Dylan og Blue.
Har ikke sett noen av dem i levende live,men denne karen - Blue - fikk jeg sett en video av en gang Gunilla sendte meg på mail,og jeg ble rett og slett flabagsted,imponert og målløs!!! Det var bare chills allover !!!!!!! Blue er faktisk fra samme linjene som Raskoh :)
Blue heter egentlig Japonica´s Barrel Of A Gun og er selvfølgelig intet mindre enn en Multi Champion! Foreldre er Raffica´s Smokin GUn & Kingsleah Stardust -så slektskapet til Raskoh er nært! 

Nyt bildene,denne karen er råflott!!!!!!!!!!!!!!!

Blue bor faktisk i Korea,og den heldige eier er John Kim!


Flere bilder og mere info finner du på hjemmesidene


2 kommentarer:

  1. Tusen takk for kjempe koselig kommentar om soverommet våres. Ble veldig glad.;-)
    Ligger en del arbeid bak et nybygget hus. Og noen dristige valg har vi tatt, slik som denne tapeten på soverommer. Digger den mer og mer for hver dag som går.

    Og BLUE var bare helt rå!

    Klem vivian

    SvarSlett
  2. Thank you for visiting my blog.
    Ooooh how I love this dog so elegant and gracious.
    Have a nice week.
    X
    V

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.