tirsdag 9. februar 2010

Å så skjønne!!!!!!!!



Ååååå....Gunilla og Francis på Kennel Kingsleah i Sverige fortsetter å produsere nydelige små  affe-valper,denne gangen har de et nydelig kull etter den sagnomsuste,vakre og storvinnende "Kid Sox"(også kalt King Sox) - World Winner 2009  SBis New Zealand  Norsk Svensk Dansk Nordisk og Internasjonal Champion Star´TCutting Tranx of Jhanzi og vakre Risis Du Domaine Des Crepinettes.Kid Sox er barnebarnet til Svinto (Kingsleah Blue Star) som er pappa til Raskoh,men Talisa er også barnebarnet til Svinto. Gøy å se hvordan fantastiske Svinto har etterkommere etter seg som er så flotte og ikke minst gjør det så utrolig fantastisk i ringen.Nå fikk jeg abstinens i "utstillingsfoten" altså....er helt klar for å få siste certet på Raskoh og stille de to andre jyplingene også...nå nærmer det seg vår og jeg er KLAR:)))))))

Men etter en lang tur rundt grøten her,-tilbake til dette nydelige kullet hvor spesielt en liten krabat sjarmerte seg inn i  mitt hjerte!
Sett noe såsååå skjønt da??? Og for en nydelig farge.-kommer vel kankje til å lysne enda mer og jeg har veldig lyst på denne blå karen.Men,men...det får vel bli med lysten:(
Mer info om kullet for eventuelt interesserte finner du på Kingsleah
Gratulerer til Gunilla og Francis iheertfall,og lykke til til de som blir heldige eiere av denne karen og de andre fem søsknene!!!!! 
Gjev jeg var oppi valpekassen i Ørebro og koste.....sukk!
Er det ikke både morsdag og valentines på søndag? Karl???? Hint,hint!!!!!! *lol*


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.