torsdag 3. desember 2015

Etter mange au´er...


...ble jeg endelig ferdig med dette babyteppet som jeg begynte på for noen mnd siden. Vi skal i barnedåp nå i Desember og da tenkte jeg at det kunne være koslig å ha med noe hjemmestrikket i tillegg til det andre dåpsbarnet skal få !Men sannelig har det tatt sin tid,det var hell og lykke det tok lang tid til dåpsdagen ;)


Og det har vært en kamp!Ikke fordi det har vært et vanskelig mønster eller et stort prosjekt,men fordi jeg har desse berømte fingrene mine!Som regel er de innepakket med salver og hansker og har store problemer med dagligdagse ting som å holde tannbørsten,knyte skoreimen,trykke på fjernkontrollen - så det å holde på strikkepinner har vært en blandet fornøyelse! Det har kommet noe styggedom ut av kjeften på meg både titt og ofte! Men jeg fant en måte å holde arbeidet på slik det ikke gjorde så vondt etterhvert og da kom jeg endelig i mål!
I går ble ender festet (en nesten verre utfordring, for å holde en nål var sannelig ikke enkelt - men utfordringer er jo til for å taes ,sant ? )- heldigvis var det ikke så mange av dem.
Teppet ble dampet og hengt opp til tørk og da ble det så fint!
Håper det faller i smak :)


Jeg er ihvertfall veldig fornøyd med meg selv,ikke fordi teppet er noe underverk i seg selv men for meg var det virkelig et underverk å få strikke litt igjen,og bli ferdig med noe!

Rett og slett hverdagslykke!


1 kommentar:

  1. Teppet er nydelig ! Enhver mamma blir glad for å få noe så fint til babyen sin.
    Jeg syntes du har vært flink som har stått på og klart å strikke.Jeg ville nok gitt opp!
    Ha en fin dag!
    Anne-Mari

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.