søndag 30. august 2015

Oppskrift...



....håper du ikke fikk store forhåpninger.For det er ikke oppskrift på hverken en smakfull Søndagsmiddag,nydelig dessert eller kaker til kaffen senere jeg skal dele.I dag med bare meg og Martine hjemme kan jeg ikke akkurat skryte av menyen blir så veldig fantastisk heller forresten!Men jeg kan saktens skryte av en kjekk Søndag og oppskrift på det kan jeg vel dele :)


En myk,deilig og varm strikke-jakke er en nødvendighet for å få opp kose-stemningen når det stri-regner ute! Og den var så deilig at den ble på da det lettet litt ut på dagen også. Da kunne vi gå ut og plukke inn nydelige sensommer-blomster...eller skal vi kalle det høst-blomster?Sommeren blir liksom pittelitt forlenget når man kan gå ut i hagen og plukke inn :)

En skjønn puse-katt som dilter etter ut i hagen gjør stemningen bare enda mer koslig,og han var jo så skjønn denne fyren at vi bare måtte kose litt ekstra med han!

Prikken over i´en var kinotur for meg og denne frøkena.
Hun hadde hatt lyst å se Bølgen helt siden hun hørte om den,og da måtte jo mamsen ordne ut!Vi synes begge det var litt underlig å gå på kino midt på lyse dagen,men denne helgen har nesten alt av billetter på Ålesundskinoene vært bestilt! Så da så,hvorfor ikke?
Skal si det ble action! Både jeg og Martine satt og ristet og skalv ukontrollert,såååå spennende var det!Fantastisk lagd til,alt ser helt ekte ut!!!La oss nå håpe det ikke blir noen bølge på rett...

Og siden kino´en var midt på dagen føler vi at vi har årets lengste Søndag.Så mye igjen av dagen enda :)

En helt perfekt Søndag !


4 kommentarer:

  1. FLOTT OPPSKRIFT PÅ EIN KJEKK SØNDAG.

    FIN NY VEKE :-)

    SvarSlett
  2. Høres ut som en superkoselig søndag! Og så mye lekkert sommerblå inspirasjon du deler, herlig!
    Ønsker deg en super ny uke!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  3. Den oppskriften skal jeg kopiere og legge meg på minne! Vi har allerede bestemt oss for å gå på kino, datteren min og jeg, etter at jeg leste om det her :) så tusen takk for oppskriften :) Nå er høsten snart på full fart innover oss igjen. Nå blir det nok til at jeg stikker innom deg litt oftere enn jeg har vært i det siste. Herlig blå inspirasjon, de blåfargene der er en av mine favoritter! Herlig søndagskveld til deg! Klem fra Nina

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.