onsdag 24. juni 2015

Same procedure as last year...






...enkelte hendelser må bare repeteres årlig!
Som for eksempel å ta bilder av Rosehagtorn-treet mitt når det blomstrer så vakkert ved siden av tørkestativet her!
Et motiv som allerede er yndet - og bedre og bedre blir det år for år ettersom treet vokser seg større og større!
(Tørkestativet regner jeg forblir like stort - det er jo perfekt akkurat slik som det er ;)

Jeg er helt forelsket og kan ikke se meg mett,
fantastisk farge på blomstrene og det må bare nytes mens det varer!
Og det skal jeg gjøre år etter år!
Så det så!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.