søndag 15. desember 2013

Noen som er spente...


...i dag? Det er ihvertfall jeg,ja muligens mest spent av alle :)
For det er jo i dag jeg skal trekke en heldig vinner av min lille turkise kjøkkenutstyrs-Give-Away :)
Tenk om jeg hadde hatt en premie hver til alle dere som har meldt dere på,det hadde jo vært det aller herligste men så vel er det nok ikke!!!Men jeg får ihvertfall gjøre en person glad,og det er vel ikke så verst det heller!Men dere må nok holdes på pinebenken en stund til...trekker nok ikke før til kvelden siden jeg har proppfull timeplan:superwoman-drakten er på plass (joggedress og crocs,oh yes,vi jobber med stil) og jeg svinger malekosten over stadig nye prosjekt.Lurer litt på om jeg har blitt løsemiddelskadet av all malingen jeg,for jeg klarer jo ikke å stoppe og det utarter seg fra rom til rom!!!
Og når det er unnagjort skal jeg bade hund,lage middag og så videre og ikke minst så bare må jeg begynne å skrive julekort!
Og det tar sin tid.Jeg har jo en mann innen kort-næringen og iblant alt rusket og rasket han skulle kaste fant jeg noen eldegamle og skjønne julekort som jeg selvfølgelig fikk rykninger av.Det gjør jo man av det meste som er gammelt her i heimen;)
Så jeg sikret meg en del eksemplar og nå skal det limes bilder og pyntes og skrives for hånd...nesten akkurat slik som de gjorde før i gamle dager.Se bare på de skjønne og forseggjorte kortene jeg har i bunken på bildet - kjære,gamle julebrev fra hine,hårde dager!!Så koslig å lete frem og pynte med!
Men har dere tålmodighet noen timer til,så braker det løs!
Kanskje er det enda flere som vil være med,da har de muligheten!

Det gledes :)


2 kommentarer:

  1. JA JULEKORT
    TRINE HAR HELDIGVIS TATT SEG AV NOEN AV DI
    SÅ DA BLIR DET LITT MINDRE PÅ MEG
    KOS Å GI OG KOS Å FÅ
    SPENNENDE MED TREKKNINGEN:)
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Så flink du er.
    Julekortene fra oss i år, blir som i fjor...
    ikke eksisterende.
    Tidsklemma og den berømte: hva, er det 15. desember allerede...og jeg som ikke har fått gjort noe...

    Ha en fin kveld.
    Klem

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.