onsdag 16. oktober 2013

Nye stillinger i sengen...





...kan det jo være morsomt å prøve;)

Etter dagens helt plutselig innfall så blir ihvertfall jeg liggende opp/ned eller att/fram - hvordan den idèen ble til aner jeg ikke men den datt ihvertfall nedi skolten og dermed kunne det ikke skje fort nok.Sengen ble snudd,og som vanlig er etter en ommøblering er jeg veldig fornøyd!Og av alle ting så rykte jeg bokstavelig vekk hodegavelen som hører til sengen,den var svart og var i grunnen ferdig med sin karriere...men så har jeg jaggu hatt denne sengen i noen år - jeg var ikke gamle tausa da jeg importerte seng fra Italia da jeg var på møbelmessen på Sjølyst!
Har egentlig lyst på en stoppet gavel,men enn så lenge så fant jeg tak i en av mine gamle dører!Funket det!Litt inneklemt er sengen mellom kommodene synes jeg,- men det var eneste muligheten siden det står en sjeselong på andre veggen - men til tross for det ble rommet alt i alt mye kjekkere og nå gledes det seg til å få krype under dyna ganske så snart!"Nytt" rom, "nytt" sengesett...mangler bare "ny" mann da nesten.Han jeg bor sammen med har ihvertfall en tendens til å sovne i godstolen så best han passer seg før han blir kassert han også!;)
Noen som derimot var veldig ivrige på å få prøve senga var Ragdollkattene,som egentlig ikke har adgang her inne.Men jeg lot både vinduer og dører stå åpne og de for frem og tilbake og gikk aldeles i barndommen igjen og syns visst det var stor stas!Nyoppredd seng...tja,det varte ikke lenge,like fort skrukkete ble det!!!Hadde virkelig håpt å få tak i et nytt flanellssengesett i blåtoner....uten villmarkens dyr,snøkrystaller eller ruter ?
Litt mer romantisk,eller helt lyst.Klin umulig.Jeg er flanellselsker av dimensjoner,og kunne lagt i det hele året.
Så det hadde virkelig vært prikken over i´en om jeg hadde fått tak i det men gir jeg opp???Næææædda!!! :)


Ruver gjør kommoden her,men desse møblene er jeg så glade i siden det er kjært arvegods!Så da så ;)



Da blir det godnatt fra meg...kroppen er ikke like fornøyd som hodet etter ommøbleringen :(
Enda en grunn til å hoppe til køys!


10 kommentarer:

  1. Å DÅNE KLASSK I GULVET
    FOR ET HERLIGT SOVEROM
    HELT FORTRYLLENDE
    SOV GODT
    FLINKE TOVEVENNEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. jeg prøvde ut en ny stilling også, snudde sengen og mannen påstod han ikke fikk sove, men jeg sa han kunne lukke igjen øynene så viste han ikke hvilken retning han lå.....så sier han ikke noe ;-)
    nydelig soverom du har , delikat og innbydende!

    Ha en fin dag!
    klem tone

    SvarSlett
  3. Ho ho ho.....du får det nå sagt altså!!!!!!
    En fryd å titte innom deg.....dånelekkert soverom min venn....så herlig!

    Jeg er offisielt på vei i dusjen,skal på behandling og opptrening.
    En skjønn nabo har akkurat levert nypussede støvletter til meg......å jeg blir så rørt.....litt tøffe dager med foten nå og ingen sko som passer.....man har jo lyst til å være LITT fin på et SÅ fint hotell.....så her prøves det ut og pakkes litt.....
    Uansett stygge sko og vonde bein.....jeg SKAL nyte det og kose meg!!
    Vi får fokusere på det pene vi har...ho,ho,ho.....ny nappede bryn og litt nye klær.....
    I morgen reiser vi....flyet går i 13 tiden.....og så sla vi jo kjøre Limmoen til hotellet.....da mangler jo bare Blippen .....hi,hi....
    Tror det holder med darlingen denne gang:)))))

    Vi snakkes på søndag da smuchi:)
    Ikke grin.....ho,ho,ho......
    Klem på deg.

    SvarSlett
  4. Lovely day darling...love Ria...x !

    SvarSlett
  5. Smiler og ler ❤❤❤.
    Takk min venn!
    Skal nyte litt for deg og!

    Smask ❤

    SvarSlett
  6. Så nydelig soverom du har.
    Deilig å prøve ut litt nytt også.
    Lykke til i jakten på det perfekte sengetøy.

    Klem

    SvarSlett
  7. Åhhh så nydelig, blått og hvitt er min favoritt også! Flanell ja, hmmm, ikke lett å finne noe som er særlig fint i mønsteret, men helt enig, fantastisk deilig å krype under en kald vinterdag!

    Ommøblering er gøy :-)

    klemmer

    SvarSlett
  8. For noen herlig tømmervegger du har på soverommet - og det tapetet var bare helt nydelig! Det samme var de vakre møblene! Utrolig fint soverom! Kan tenke meg du sover godt der :-)

    Ha en super kveld!

    SvarSlett
  9. Heidra skjønne venn:)
    For noen utrolig herlige bilder av noen skjønne barn i innlegget lengre ned:) ser virkelig herlig ut å kunne bo sånn ved vannet for det er noe eget selv om været er sånn opp og ned:)
    Og for noen søte putevar du har vunnet:) jeg elsker jo disse gamle ting og disse gamle putevar er jo så nydelige og kan brukes overalt:)
    Hva skal man si ..... Soverommet ditt er jo bare en drøm og hvit/blått er jo bare sånne svale gode farger og gir en herlig ro:) nei, dette var bare utrolig nydelig:)
    Tusen takk for kjempe gode ord inne hos meg, setter sånn pris på det og det gjør meg godt:)
    Takk for at du er den du er:)
    Klem Klem Merete

    SvarSlett
  10. Sååååå lekkert!!!! Herlighet for en flott tapet og den kommoden da..... Her tenker jeg du sover godt! Så sov søtt og hvil deg til i morgen, da er du i gang igjen med nye sprell! Klem fra Nina

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.