onsdag 17. juli 2013

"Nei nå ble jeg forundret..."


 ....tenkte engelen i sitt stille sinn da han plutselig fikk en Chips-skål ved sin side.Enda mer forundret ble den nok da den fikk se nedi skålen,og oppdaget en Chips-type av særdeles framand art,det greierne oppi der kunne vel knapt være spiselig???? 




Heldigvis kan jeg berolige både engel og andre bekymrede sjeler om at vi ikke har begynt å spise papir her i heimen;)
Chips-skålen fikk komme litt høyt på strå og opp på engle-nivå bare for å hjelpe meg når jeg nå skulle trekke en vinner av den lile give-away' en min.Må først få takke alle som ville delta,og for alle fine kommentarerer....den "potetgullbiten" som var den heldige denne gangen var Fru.Lærum!!!!Gratulerer :)
For dere andre kan jeg fortelle at det snart kommer nye muligheter,så bare følg med!!!!Og til den heldige "Fruen" så skal jeg komme meg i posten og sende pakke så snart jeg har fått adressen din....håper gaven faller i smak!

Gratulerer nok en gang!


2 kommentarer:

  1. Gurimeg så gøy :-)
    gleder meg så til pakke i posten :-)
    TUSEN TAKK til engelen som plukket meg.....har nok vært snill i år :-)

    klem tone

    SvarSlett
  2. Gratulerer så masse til heldige vinneren❤

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.