torsdag 13. juni 2013

Vinterhage meg her og vinterhage meg der...



  ...temaet er visst uten ende!

Det er ikke særlig vanskelig å forstå hva som surrer oppi hodet mitt for tiden ihvertfall.Gubben i heimen han er skeptisk til hele spetakkelet,og vil helst mure igjen veggene istedet for å sette inn vindu.Over mitt døde lik!Han ser for seg at det blir masse innsyn og lite privatliv - men det skal han ikke være så redd for -  det kommer nok opp litt av hvert som kan skjerme for sådant om det skulle bli noe problem.Så jeg fokuserer heller på hva en vinterhage for eksempel også kan brukes til ;)





Hva med litt romantikk,takk?

Nå er riktignok denne fotoseansen tatt i et drivhus,men jeg skal love Gubben litt av en drivhuseffekt og fare for overoppheting og klima-endringer om han skrur på romantikken ;)
(Hmm...det er vel der den innbilte innsyns-problematikken dukker opp kanskje?)



Ho mor her skal nok sørge for diverse vekster både i vinduskarmen og klatrende utenpå vinduene,i tillegg til lift eller roll-up gardiner som kan senkes når...og ikke minst visst noe lugubert skulle forekomme ;)


Et aldri så lite "utekjøkken" har hun også tenkt på
- et gammelt skap til oppbevaring av servise og glass og såntslags,og en hjemmesnekret arbeidsbenk under.Så en og annen matbit skal vi nok også kose oss med der - og vi har jo peisen å grille på også,det skal bli koslig det!

So,what´s the problem -
det er jo bare å glede seg ;)

2 kommentarer:

  1. Just love your blog!!!
    Så herlig og jeg håper mannen din leser bloggen din:))))
    Nydelige bilder da og du skriver bare BEST!!

    I dag pøser regnet ned her MEN....jeg har vært på kafé med min barndomsvenninne gjennom 35 år.....å det var kjekt!
    Ble hentet og spandert på og alt å det!
    Fikk shoppet litt og kjøpt blomster....bombe......

    Ha en topp romantisk dag da snuppa!

    Smil og klem Camilla.

    SvarSlett
  2. Å TOVE SÅ BRA DU DELER DRØMMENE DINE MED OSS
    DU HAR DEI HERLIGSTE BILDENE
    HÅPER SOLEN TITTER FREM HOS DEG I HELGEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.