fredag 1. mars 2013

Vårtegn...


 ...må vi ha på årets første vårdag - her kan det egentlig bli vinter lenge enda men ute nå føles et faktisk ut som vår og det er vidunderlig skjønt!!!!!Faktisk var det så skjønt at jeg måtte ta bilde av noe grønt!



Og når man ligger på alle fire med rumpa i været og tar bilder i de rareste stillinger,kommer det alltids noen dyr og må sjekke.Denne karen syntes nå egentlig han kunne konkurrere med både snøklokker og gåsunger...vår liksom,hva er det oppimot en lekker blåøyd sjarmør????(Ikke noe å si på egoet som dere skjønner)
Okej da (hvem kan stå imot?)...et bilde og vekk med deg!


En gammel krakk er da vel mye bedre å ta bilde av enn linsepuser?


Med desse bildene ønsker jeg dere alle en herlig fredag og helg!
Og kanskje enda mer vår?







8 kommentarer:

  1. Hej Tove

    Fine billeder og meget forårs acty glæder mig til det bliver varmere og man kan kigge lidt ud i haven :)
    Ha en rigtig god weekend !!
    Kram Diana

    SvarSlett
  2. HEI PÅ DEG TOVEVENNEN
    NYDELIGE BILDER
    HERLIGSTE FARGER
    JA NÅ GÅR DET MOT VÅR
    NYT HELGEN MIN VENN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  3. Rigtig dejlige forårs billeder.
    Det er jo helt til at blive i forårs stemning af.
    Og sikke en fin kat.
    Selvfølgelig måtte den blive med på billedet :-)
    God dag til dig søde Tove.
    Klem Lonni

    SvarSlett
  4. Herlige bilder og en flott linsepus.
    Kjempeflott krakk!
    Fin dag til deg.
    Klem

    SvarSlett
  5. Åh, så utrolig koselige bilder! Så herlig! Og den krakken din var bare helt skjønn!

    Her er det fortsatt en del snø, men vi har hatt et fantastisk flott vær her, så....det er bare å nyte disse vakre vinterdagene.

    Ha en super kveld!

    SvarSlett
  6. Ååå så koselig! Den grønnfargen er så fin :o) Og lubne gåsunger. Dette er vårstemning ja! Ha en strålende søndagskveld! Klem fra Nina

    SvarSlett
  7. For noen vakre bilder med vårstemning!!! Digger den krakken din, ekte patine og en grønnfarge til å sikle over. Pus har grunn til å være innbilsk ja, virkelig en pen katt!Jeg skal ta rådet ditt til etterretning, hehe - jeg kan godt tro at man kan bli hekta på å "pinne" =) Ang. SMEG så er det ikke mer enn 500 kr. i frakt, vi har nemlig bestemt oss for å betale resten av kundens frakt selv, så det kan føles greit å kjøpe sånne store varer over nett =)Elsker SMEG stilen jeg også!!!

    SvarSlett
  8. Deilige vårbilder. Synes den überskjønne katten din gjorde seg helt fortreffelig på bildet!

    Ønsker deg en glad onsdag!
    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.