tirsdag 19. februar 2013

Bedre enn forventet....


...de tre ordene smaker nesten bedre enn de fleste ord man kan sette sammen i en setning,med et par unntak som "Jeg elsker deg" og "Vil du gifte deg med meg" (så klarte jeg jammen å legge inn et par hint i dag også ;)
Men når noe blir bedre enn forventet så blir det bra altså.
Slik som dagen i dag!Som dere kanskje leste i innlegget under så syntes jeg denne dagen startet på et vidunderlig vis,- men det fantastiske er at den har vært vidunderlig fra begynnelse til slutt.Slutten er selvsagt nå,med stikking og verking på alle verdens rare plasser,men tenk å holde en hel dag uten noe krangling med fibrotrollet før nå!Gjett om jeg har utnyttet situasjonen og det fantastiske været...jeg har våren inni meg!
Og vår har det vært ute i dag også,selv om vi våknet til et noe overraskende tynt lag med is på veiene.Heldigvis tinte solen den ganske så raskt og jammen var det godt med varme etterhvert!
Tenke seg til...her stod dørene åpne på vidt gap hele dagen!
Ungene har hoppet i trampolinen og storkost seg,og hunder og katter har gått ut og inn som det passer!





 Stoler og bord ble satt på plass ute på altanen,hagen fikk årets første økt med litt rengjøring av plen mens jeg samtidig forestilte meg hvordan den skal bli etterhvert,til og med klesvasken fikk komme ut til tørk - kan dere tro det?Riktignok visst jeg den ikke kom til å bli tørr ute,men den fikk ihvertfall dryppe fra seg det verste!Tenk at en klesvask i det fri kan gjøre et menneske så knakande fornøyd!Det skal ikke mye til skjønner du,-her er vi vanligvis ikke bortskjemt med fint vær men årets første måneder har virkelig vært som en drøm!Og så er det noe helt ekstra spesielt deilig med de aller første vårdagene....i grunnen likeså som de aller første dagene av både sommer,høst og vinter også - hver årstid sin sjarm og med sine ting som gir sånne gode følelser :)


 Og innimellom slagene så fant jeg meg en lun krok og ansiktet fikk noen kjærkomne solstråler!Ute har kaninene våre fått fire små skjønninger som snart åpner øynene,og opp av jorden spretter snøklokkene ivrig ut...
er det rart man får våren i seg? Vinteren kommer nok sterkere tilbake både en og to og tre ganger,men:

dette skal nytes så lenge det varer!

 images Pinterest

1 kommentar:

  1. Bileta er utruleg nydelege!
    Ah!Glede over våren... :)

    Ynskjer deg ein strålande god onsdag!

    :)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.