søndag 30. desember 2012

Lettere oppgitt...



...over at jeg ikke finner noen som helst som er noe å se på tv'n denne julen - var det bedre før eller er det bare jeg som er tullete?Nå når vi ligger her syke som noen slakt og faktisk har muligheten til å flane litt på skjermen,er det altså typisk nok berre elende!!!!Som jeg gleder meg til alt det gode begynner igjen!!Siden jeg er totalt giddalaus så blir det ikke gjort noe annet fornuftig istedetfor (dessverre) så da blir det å drømme seg litt vekk på data'n...igjen ;)

De siste dagene har jeg fått teften av turkis...det har jeg jo som dere kanskje vet ellers også,men det er ikke en farge jeg har hatt mye til jul hittil.Men nå lurer jeg sanneligen på om jeg burde revurdere den saken!!!



Kanskje skal man neste år gå for denne gnistrende,vakre frost fargen på den ene stuen?Hadde det ikke vært såpass langt uti julen så skulle jeg nesten begynt nå,har så mange idèer..tror jeg skal være lur å skrive ned i en liten bok alt jeg tenker...så får vi lete den frem til neste jul og se om det er like aktuelt?


Det er ikke store porsjoner det er snakk om...en liten "klatt" her...en liten "klatt" der :)




Kanskje prøve seg på noen lekre bakverk i matchende farge?


Tanken er så forlokkende,at jeg nesten kunne tenke meg å skru tiden tilbake...ta julen opp igjen i år.Og da helst som friske!





Men nå er det faktisk snart gjort for i år!!
Vi har prøvd å kose oss etter beste emne,men....
daggene føles noe bortkastet og tullete.Det var ikke slik man hadde forestilt seg det skulle bli - og det er det nok maaange flere enn jeg som tenker for syke folk er det landet rundt!
Synes ikke synd i meg selv,synes bare det er dumt det ble slik.


"Men sånn ble det..." 
- et uttrykk og en tanke jeg kjenner er god å ta frem når ting ikke helt ble som de skulle og man på en måte bare må bli ferdig med det og kanskje til og meg le litt av det?


Og så er det godt å se fremover :)


Jeg kjenner jeg gleder meg til det nye året -
komme seg på beina,på med skoene...ut og nyte livet så best man kan! 


Og sannsynligvis med noen turkise fargeklatter året rundt ;)







1 kommentar:

  1. Underbara bilder..min färg...den är så himla fin ihop med vitt, brunt och svart,titta på min nya header på bloggen så ser du :))))
    Önskar dig en fin nyårshelg, GOTT NYTT ÅR, kram från din bloggvän VIOLA

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.