torsdag 22. november 2012

Stemningsfyllt....


...blir det ihvertfall i mørke-natta,(som begynner sånn i halv fem-tiden på ettermiddagen faktisk,dvs hvis det i det hele tatt er lyst om dagen da),når alle lys tennes,både levende og elektriske.Jeg tittet tilfeldigvis oppi taket da denne lampen var på...pleier vanligvis ikke å ha den på faktisk,men jammen var det bra jeg gjorde det så jeg fikk sett den nydelige effekten som kom frem oppi taket!!!Skal ikke mer til for å gjøre meg fornøyd.Men nå er det natta helt på rett og alle lys slukkes skal - sov godt alle sammen :)

Strålende vakkert!


3 kommentarer:

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.