onsdag 28. november 2012

Jammen er det bra...


...at det ikke er mange dager igjen til advent!Nå klør det i fingrene her...har sett så mange som har begynt i det små rundtomkring og også når jeg ser slike koslige julehjem også klør det enda mer!!!Nå vil jeg også begynne kjenner jeg :)






Dette huset har julestemning i massevis,uten en eneste flekk med rødt!Driiitlekkert.Men jeg må nok ha rødt likevel jeg da denne ene tiden i året,men jeg kjenner at jeg skal utporsjonere det litt annerledes enn før...vet ikke hvordan enda,bare kjenner inni meg at etwas anders skal skje.Gler meg til å begynne *smiler*
- enda bare i det små,grunnleggende...neste uke skal det feires bursdag i heimen og da blir det Justin Bieber overalt visstnok ;)



Sånn omtrent på lørdag for eksempel,med knitrende peis,julemusikk på cd'spilleren og det var visst snakk om noen snøbyer på vestlandet oppfattet jeg litt sånn i det fjerne fra værmeldingen 
- det er ihvertfall lov håpe!Dette huset kledde snø meget godt,og minner nesten om et lite Hans og Grete hus i skogen,kjempekoslig ikke sant? Stemingen kommer nok krypende uansett når vi leter frem adventsstaker og stjerner og litt julepynt også,- og kongler,mose og granbar skal nok gi deilig lukt av skog!


Litt detaljer i gull,i fin harmoni med sølv.
Det går godt an å blande!


Kjøkkenet er holdt i all enkelhet,men det passer bra siden det er såpass langt og smalt,her kan man ikke ha for mye stæsj.Men for meg er kjøkkenet det rommet som er mest julete hos oss,det er tross alt det rommet det tilbringes mest tid i,og her skal det virkelig være jul og koslig stemning,til lekselesing og julebakst


Sengen har også fått vinterpels på,lekker farge på pelspleddet,og så stilig til den grå hodegavlen!Tøff kiste til nattbord,og se  for dere den store adventsstjernen tent i det nydelige vinduet!


Lunt og koslig bad,med en liten dæsj julepynt på kanten av badekaret.Ikke så mye som skal til,koslig å lage jul i alle rom!

Nå kjenner jeg at jeg ble klar.Fikk stemningen av desse bildene,selv om det ser helt forkjellig ut her enn det gjør hos meg...likevel,jeg blir inspirert og giret på å komme i gang!


Er du klar ?

2 kommentarer:

  1. Det er lurt å ikke ha for mye pynt framme, det blir så stor ryddejobb når jula er over ellers.

    Jeg er nok ganske klar for julefokus, iallfall i dag. Jeg lar ungene gå foran og så gjør vi de tingene de ønsker. Det er utgangspunktet.

    Ønsker deg en flott adventstid!

    SvarSlett
  2. Å HERLIGE BILDER
    I DA HÅPER JEG VIRKELIG JEG KOMMER MEG UT Å SANKE INN;)
    KLEM ELI:)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.