tirsdag 27. november 2012

Hysj,hysj....



...ikke slarv,hverken til husets kommende 9-åring eller til Barfota!
Jeg har nemlig et prosjekt på gang.Jeg strikker...og det er jammen lenge siden sist,men så gøy da.Spesielt når tråden er tykk og man ser strikketøyet vokser!Synes denne Barfotagenseren er så knakande tøff at jeg rett og slett tar en liten frekkas og hermer,så godt det lar seg gjøre.Strikker i Freestyle,men har litt sølv inni det lysegrå...blir berre lekkert!Meeeen....ser det litt lite ut???Har en svak fornemmelse av at jeg bør legge på 10 - 20 masker,- noe som kommer til å smake skikkelig surt,men det er vel enda surere om genseren blir for liten!Skal ha meg en tur ut til mamma når jeg har putlet ungene til sengs,og få hennes mening om saken.Det er ingen underdrivelse å si at dette er en hastesak,for frøkena har bursdag på onsdag og det hadde vært moro å bli ferdig til det!
Så da vet dere hva jeg gjør resten av kvelden...



3 kommentarer:

  1. WAW TOVE
    GENSEREN ER KNALL TØFF
    JEG KUNNE GODT TENGT MEG EN SÅNN
    KRYSSER FINGRENE FOR DU BLIR FERDIG!
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Den var utrolig flot. sådan en kunne jeg også ønske mig.
    Håber du bliver færdig med den der du gerne vil.
    Nu vil jeg i seng for natten.
    Klem Lonni.

    SvarSlett
  3. Hje Tove

    Du er simpelheden så dygtig den bliv rigtig flot!!
    Kram Diana

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.