tirsdag 25. september 2012

Det grubles....


Nina Campbell Birdcage Walk


...slik blir det når det er så altfor mye fint å velge mellom!
Jeg som vanligvis pleier å se en ting jeg faller pladask for med et smell og vet der og da hva jeg skal ha,befinner meg nå altså i et aldri så lite dilemma!Jeg har nemlig begynt å pjaske med gangen/hallen vår,- så langt holder jeg på å male veggene lysere men etterhvert må tapeten også skiftes ut !Og det er altså der dilemmaet mitt oppstår!!!
Det finnes rett og slett aaaaltfor mange fine tapeter!
Jeg har lenge likt Birdcage Walk fra Nina Campbell,men vært usikker på fargene.Så i går tok jeg meg en snartur til Ålebyen med hurtigbåten,skulle egentlig kjøpe hundemat men benyttet anledningen til å stikke innom Karisma som selger Nina Campbell i byen.Men tror du de hadde boken med Birdcage Walk da????
Den kunne ihvertfall ikke finnes der og da,så det var fortærende om sant skal sies.Jeg var så klar og innstilt på å se tapeten i levende live og kanskje få en a-ha opplevelse og finne akkurat den jeg ville ha.Håper boken leter seg opp igjen slik jeg har bedre lykke neste gang...da skal jeg ihvertfall ringe på forhånd!


Nina Campbell Perroquet 


 Det som verre var var at forfjamselsen min ble ytterligere forverret av hele Karisma-besøket!For der var nemlig en annen Nina Campbell tapet som fanget min interesse....perroquet!Det suste litt i magen da jeg fant den...og jeg kjenner den gurgler godt inni systemet her og er med i kampen om å få komme på veggene her på Åregjerdet Zoo og Galehus!Snakke seg om altså...






Eijffinger PIP Early Bird

Early Bird fra Pip er heller ikke dum,- som dere skjønner så står konkurransen mellom fuglekvitter av diverse slag!!!Samtidig kunne jeg tenkt med en annen tapet i tillegg til en av disse tre hotte kandidatene til å¨kombinere  med....føler kanskje dette kan bli litt voldsomt i trappeoppgangen,så jeg kunne tenkt meg en roligere tapet som tar igjen fargene litt heller,men på en mer diskret måte.Jaja...litt skal man da ha å gruble på og som regel pleier løsningen komme av seg selv...jeg får i mellomtiden male litt etter litt så kommer jeg nok i mål en gang...

tror jeg tralala?


3 kommentarer:

  1. Fin fine tapeter ja, skjønner dillemmaet;)

    Personlig likte jeg best den første:) Da spes med tanken på gangen..
    Som nr 2 har jeg den siste...

    SvarSlett
  2. SÅ SANT SÅ SANT TOVEVENNEN!
    ETT STEG OM GANGEN SÅ KOMMER VI I MÅL:))
    GLEDER MEG TIL Å SE!
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.