tirsdag 24. juli 2012

Pyyyyyysjamas....



...sa ej!!!!!!!!!!!
Ungene er like fulle av energi om kvelden som når de setter foten utfor senga om morgenen...både til moro og ergrelse skal sant sies!Det er ikke lett å få ungene i seng i "kristelig tid" nå i ferien,og spesielt ikke når der ser ut som det er dagen klokken halv elleve om kvelden også!Men klokken ti syns jeg nok var nok og sendte ungene ned på badet for kveldsstell og pysjen!Hørte de hvisket og tisket og lo og kniste hele veien ned,og skjønte at dette slett ikke kom til å gå som tenkt oppi mitt hode.Så når jeg nå etter en liten stund hørte de kom lurende opp trappene skjønte jeg jo at noe var på gang!!!"Pysjamas sa ej!" ropte jeg i håp om at de bråsnudde og kom seg i seng fortere enn svint.Men neida.Opp kommer to store glis som går fra øre til øre,og en Batman med hulken-hår og en stkprinsesse Gullhår åpenbarer seg?Hva kan en mor gjøre???Hvem kan være sint og sur når man ser noe slikt?Ikke engang jeg,som normalt sett har svært få problemer med å akselerere fra rolig og snill til steike tulen rasende og sint på no time klarte å få frem en eneste hissig replikk!Ideelt sett burde man vel holdt masken og bedt dem gå og legge seg igjen,men jeg måtte bare le sammen med dem!jeg tror de flirte seg i søvn i kveld,og jeg kommer absolutt til å


smile meg i søvn av tullingane :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.