tirsdag 24. juli 2012

Det er lov å la seg....




...inspirere!!!
Og hvor vi henter inspirasjonen vår er så forskjellig.Men jeg tror det meste vi ser og opplever på en eller annen måte smyger seg inn i hjernebarken og skaper bilder,følelser...inspirasjon:)


I dette forfriskende fargerike hjemmet føler jeg sommeren,solen,
livsglede og blomster!Energi!Hele hjemmet sprudler...i en fantasifull lekende eksplosjon av farger og mønster!



Sannsynligvis i det meste laget for mange av oss...men man trenger jo ikke gjennomføre denne stilen fra a til å i sitt eget hjem,slik som her.Det er nok med en bukett,en duk,et lys,en pute eller et pledd (vi går jo mot høsten)!
Personlig merker jeg behovet etter litt fargeklatter i sprekere varianter når det våres og sommeren er her...man vil liksom feire litt,og dra de deilige årstidene med inn bare for å fullende den deilige følelsen de gir oss!Det blir liksom enda mer vår eller sommer med et lite fargesplæsh her og der!



Og om man ikke vil ha undulater i lyskronen kan man alltids putte noen andre fjærkre oppi...


Personlig er jeg akk o ve så svak for turkis/aqua farger som denne.Men jeg hadde nok ikke vært så dristig at jeg malte veggene,men skapet hadde vært mer enn velkomment!Og så herlig sammen med rosa da!

     Men...det er jo unektelig lekkert med hvitt også da!!!


En ganske så dristig grønnfarge det skal sies...
her hadde jeg nok meldt pass!Men moro å se noen tør...og vil!
Man skal ha litt "bygdeoriginaler"....
dette tror jeg er en av dem ;)

1 kommentar:

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.