mandag 11. juni 2012

Jeg tror jeg må ....


....kaste klærne!!!



 Og komme meg nedi noe varmt og deilig fortest mulig!!!Sitter her og fryser,og drømmer om å stige nedi et dampende hett bad!!!!I kveld har jeg og ungene nemlig kost oss i fjøresteinene i Sandvikfjøra sammen med foreldre og elever fra klasse 3B...været var ganske bra det,men det samme kan man ikke kalle temperaturen.Det var ikke bare jeg som hadde lett frem boblejakka igjen for å si det slik...når skal den egentlig få hvile i grunnen???Til tross for antrekk mer passende januar eller februar så ble jeg visst kald.Merket det ikke mens jeg satt der og tittet på ungene som storkoste seg...men jeg skal love jeg merker det nå!!!!Brrrr sier jeg bare...



Her er det bare to ting som nytter...et glohett bad som i mangel av badekar blir en glohet dusj...så blir det bare superduper deilig å komme seg under dyna og få opp varmen.Jeg må faktisk innrømme at jeg satt på en liten lunk på varmeovnen på soverommet litt tidligere...
orker ikke fryse mer nå!!!


Satser på en meget god natt søvn..er enda litt tullerusk i knolten og skrotten etter å ha kjørt Gubben på flyplassen i gry-otta i dag,
så nå ber jeg bare om å lande på puta,lukke øynene og sove godt heeeele natten...til jeg våkner i morgen og ikke skjønner hverken hva som skjer eller hvilken dag det er....da har man sovet godt nemlig!!!Men før jeg begynner "kles-kastingen" min så må jeg fortelle at jeg har fått en del tilbakemeldinger fra folk om at de har problemer med å kommentere på bloggen min for tiden.Itte vet je...har vært inne og sjekket kommentarmoderatoren min og der er intet nytt,så jeg satser på dette er et blogger-problem som retter seg selv slik det ofte er.
Men om du har noen tips å komme med i denne forbindelse er jeg selvsagt takknemlig,for det er jo så koslig å lese kommentarene fra alle som tar seg tid til å skrive noen ord :)
Det varmer!!!Men nå skal jeg piiiile videre til neste oppvarmingspunkt og se om jeg kan bli eeeenda varmere:)


bilder pinterest

2 kommentarer:

  1. Skjønne bilder!! Ikke deilig å få frost i kroppen.. håper en glohet dusj og varm dyne hjalp på :)

    Nyt Tirsdagen,
    Klem jatte★

    SvarSlett
  2. Vakkert er det du viser i dag. Ja, det er midtsommer snart og sola snur....
    En får bare klipe øynene igjen, sette på fuglekvittermusikk og drømme seg avgårde:) i alle fall den som ikke har bestilt seg sydentur!

    ha en fin dag videre:)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.