mandag 11. juni 2012

Deilige kaker...








....og lekkert pyntet bord - ja det skulle vi sanneligen hatt her i heimen i dag!!!!For vår kjære Karl har nemlig bursdag i dag!!!
Men jeg får dessverre ikke hverken bakt eller pyntet,siden bursdagsbarnet reiste med morgenflyet til oslo og salgsmøte.....
sånn er livets harde virkelighet av og til og den som bryr seg minst er vel helst hovedpersonen selv....mens jeg og ungene godt kunne tenkt oss å satt litt ekstra pris på papsen/gubben vår idag
Sånn i tilfelle han skulle finne på å svinge innom sammensuriumet senere på dagen når han sitter med ipaden i fanget så må jeg jo benytte anledningen til å legge ut et noe manipulert bilde av han 



Og selvsagt roooope¨

Hipp Hurra og Gratulerer med Dagen !

Siden det ikke blir noe pynting og selskapforberedelser på meg i dag drømmer jeg meg bort i desse lekre bildene fra pizzazzerie som kan gi de herligste party-ideer til alle og enhver!
Så får vi se når Gubben kommer hjem i morgen,om vi kan stelle i stand etkvart da:)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.