torsdag 31. mai 2012

Tips mottas...


...med enorm takknemlighet.
Jeg må nemlig på smisker´n med Gubben.Big time!
For hvem har vel ikke vært ute og fartet litt i dag og sett et aldeles utmerket,ja faktisk så bra at man plutselig sitter her og mangler superlativer som kan være beskrivende for et visst skap jeg "råket borti!" Et ganske så utmerket skap må man kunne tøre å påstå,siden det både tilfredstiller madamens sylskarpe krav utseendemessig,og med plass til tv´er som er større enn størst!Det skulle vel falle i smak hos Gubben,som stadig vil ha større og bedre tv?Noe sier meg at det er flere som nikker gjenkjennende til akkurat den lysten hos mannane sine eller?
Så nå går jeg her og grubler og lurer på hva den beste smiskemetoden for å lure gjennom ønsket sitt kan være.Derfor oppmoder jeg alle som har forståelse for min situasjon og lyster om å komme med sine aller beste smisketips!!!Biff og sex er bankers of course ;) (Hvis han klarer å holde øynene oppe da stakkaren,han har hatt en travel uke)
Som dere skjønner ,jeg er absolutt

one very desperate housewife!!

Bildet har jeg fra Carma.se - de selger jo egentlig tapet de da,men tilfeldigvis var det et fint skap foran også.Og så kan jeg jo samtidig nevne at jeg bare digger tapeten da :)
Wish me luck - og kom med tips!



1 kommentar:

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.