lørdag 10. desember 2011

ikke etter planen...

via


...men who cares??? Hadde tenkt at jeg skulle blogge masse i kveld,- lørdagene er det jo bare elende på tv'n,så da hadde jeg liksom forestilt meg en litt annen skjerm foran meg.Denne skjermen in fact.
Men kjenner det blir så som så med bloggingen i kveld,men serverer bare en liten teaser....har funnet en del snacksy greier jeg gjerne vil dele med dere og ikke minst nyte selv!!!I mellomtiden får dette bildet gjøre jobben,and I'm telling you,-
det gjør en kjempejobb - nyyydelig:)
via

Er like fort tilbake og teaser litt til,kom over dette bildet og slevet bare enda mere,og siden det ikke var helt fritt for gråtoner her heller slenger jeg det på i dette lille innlegget!:)
Gjør litt nytte for seg,dette bildet også;)


2 kommentarer:

  1. Ja det blir inte alltid som man tänkt sig;) Kram vännen

    SvarSlett
  2. Underbara bilder !! Jag skulle så önska att våra badrum såg ut så där !
    Kramar // Susanne ♥

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.