mandag 7. november 2011

Minner om Give-away...

 Minner om min lille rare give-away som jeg håper flere har lyst  slenge seg med på.
Vinneren blir trukket tilfeldig,så ikke ha noe prestasjonsangst i forhold til svar:)
Her blir alle svar/tips gladelig mottatt og vinneren blir helt tilfeldig trukket:)


Premien blir den flotte boken fra Home & Cottage "Med et ben på jorden og sommerfugler i magen"  - trekning blir 15/11 så kom igjen folkens....

trykk her så kommer du til give-away'en og kan være med du også!!!

(nå er linket fikset,takk Pia for at du gjorde meg oppmerksom på det :)


Lykke til!


5 kommentarer:

  1. Jeg er med=)! Kjempe flott premie!! Jeg krysser fingrene=)!!

    Ha en superduper uke!!
    Klemmer!

    SvarSlett
  2. Jag kommer inte in på länken till din give away, så jag skriver här. Det har ju redan varit fars dag här i Sverige och min man fyller år så lägligt samtidigt. Så vet du vad han fick!?...ler. En ny slang till vår centraldammsugare. Det var väl en bra present!? Han får motion, han måste använda hjärncellerna till att snurra ut den 11 meter långa varelsen, och samtidigt blir det rent och snyggt...ha ha hoppas du förstår att jag skriver med humor. Vi brukar faktiskt ofta ge varandra saker vi båda behöver. Tittade lite på de inlägg jag missat hos dig. Och hemmet längre ner med det svarta golvet, var helt underbart. Ha en fin dag!
    Kram Pia

    SvarSlett
  3. Nu har jag varit inne på her :) och nu hoppas jag att jag har turen med mig, här ska jag nu ut i skogen och hugga granar till julmarknaden som är i helgen, ha en fin dag, kram VIOLA

    SvarSlett
  4. Hej Tove

    Tusind tak for dine fantastisk skønne hilsener hos os:-)
    Hvor dejligt at du fandt vores blog, så vi også fandt frem til dig:-) Din blog er meget inspirerende, og glæder mig meget til at følge dig.

    Ha en god aften.
    Mange hilsener,
    Sussi

    SvarSlett
  5. Stabburet på bildet er VÅRT ja! Så gøy å kunne si det ;O) hihii

    Og jammen var det ikke en trekning her inne også. Da får vel kanskje jeg lov å prøve lykken her da, så er du med hos meg. Det må vel være en bra deal ;O)

    Ha en fin kveld!

    Hilsen Liv

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.