torsdag 27. oktober 2011

den stygge mannen..

...så var tiden kommet da frøken Andersen skulle på besøk hos fysioterapeut for første gang i sitt "unge" liv!!Noe hun forøvrig kvidde seg til i laaaange tider,tenkte med gru på hvordan det skulle gå når "den stygge mannen" skulle begynne å bende og vri og knekke på meg.Heldigvis fikk jeg vite at det var det visst kiropraktoren som gjorde...ja jeg innrømmer glatt min uvitenhet,dette har jeg aldri hatt behov for før og hadde ikke tenkt å ha behov for det noen gang...men nå er det nå engang slik at det ikke er i vår egen makt å bestemme slike ting:/ Har man kommet i reparasjonsalderen så har man kommet i reparasjonsalderen!!Så nå ligger jeg her,forundret og fasc-inert og lurer på hva som har skjedd!For noe er det nemlig.....da jeg kom til fysioterapeuten forklarte jeg litt hva som hadde skjedd...overtrakking med foten,fall,og også mine to skulderoperasjoner tidligere i år kom også frem etterhvert.Han mente at det ikke var ryggen som var problemet,men rett og slett en slags kjedereaksjon etter alt som hadde hendt.Bekkenet mitt var visst ikke helt på sin plass,og det var betennelse i arret på den ene skulderen.Så begynte han å behandle meg.Jeg stod egentlig litt og fniste inni meg ...for jeg kunne ikke skjønne fyren gjorde noe som helst!Men da jeg landet ned på benken hans begynte ting å skje!Først merket han at "noe" slapp da han behandlet nervene i den siden jeg har hatt den forferdelige stikkingen.Så tok han for seg ene skulderen min.Forsiktig der også,knapt nok han var borti faktisk så jeg kunne ikke skjønne det skulle gjøre noe nytte.Helt til jeg koker i munnen!Og så begynte det å prikke eller gå i bølger  nedover beina.Stakkars stygge-mannen ble rett bekymret og lurte på om jeg skulle svime av?Vann ble hentet og behandlingen stoppet...det var visst nok for denne gang!!!Fikk forsiktig reise meg opp og ble fortalt at jeg slett ikke behøvde være tøff i trynet (hihi,der fikk jeg den,velfortjent egentllig)!Men det gikk veldig bra altså.Rett hjem og legge meg ned var ordren...så her ligger jeg.Ikke akkurat i den lekre sengen på bildet her (pinterest),men man kan jo late som.Kom meg ikke lenger enn til sofaen,får se om jeg finner sengen etterhvert.Men ting skjer ihvertfall med meg enda.Er fremdeles kokende varm i munnen,kanskje litt rar smak?Og bråttsleg "dett" i nesa!Nei dette synes den nybehandlede frøkenen er merksnodige saker!Og det kjennes videre uti armer og bein.Og fyren har knapt nok vært borti meg....vi får håpe hva enn han har gjort og hva enn som skjer med meg så blir jeg bedre...og styggemannen kan få nytt kallenavn med meg,kanskje kan det bli for eksempel
tryllekunstner'n?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.